poniedziałek, 14 października 2013

Częściej by takie poniedziałki - почаще бы такие понедельники:)

Przyszłam z roboty zmachana, a tu miła niespodzianka - zobaczyłam wyniki wyzwania i okazało się, że moje kolczyki "Furi" otrzymały nagrodę specjalną "Artyści artystom" w wyzwaniu organizowanym przez Rozkręcone Myśli. Jestem mile zaskoczona.:)
PS.
Swoją drogą żadna ze mnie artystka - na to trzeba trochę się napracować, ale wyróżnienie i tak cieszy. Zwłaszcza takie.:)
------------------
Пришла с работы уставшая, а тут, бах! и сюрприз - результаты тематического конкурса Rozkręconych Myśli. Мои серьги "Фури" выиграли в категории "Артисты артистом". Вот так да приятный сюрприз!:)
PS.
Так, к слову, до артисток конечно же мне далеко  - на такое звание надо заслужить, но сам факт, что меня наградили, приятен.:) Да еще и в такой категории.

2 komentarze:

  1. Moja Droga, jesteś Artystką! Kolczyki cudowne i sama od początku typowałam je na zwycięski projekt. Robisz wspaniałe rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń