sobota, 19 października 2013

Przebudzenie - Пробуждение

Jakiś czas temu zauroczona pracami Anny Mazoń postanowiłam zrobić coś na wzór. Z tym że Anna tworzy z glinek różnych metali, a ja czegoś takiego nie tylko w ręku nie trzymałam, ale nawet nie wiem, jak wygląda na żywo. Ale baaardzo mi się chciało spróbować zrobić coś podobnego... Byłam ciekawa, czy technikami tradycyjnymi da sie osiągnąć zbliżony efekt (a przynajmniej w przypadku niektórch wzorów). Spróbowałam i oto, co mi wyszlo - wisior "Przebudzenie".
Seria "Mój dom"
Srebro, turkus, labradoryt.
---------------------------------
В свое время очарованная работами Анны Мазонь решила я сделать что-то подобное. Вот только Анна создает свои работы из глинок различных металлов, а я ничего подобного ни только в руках не держала, но даже никогда и на глаза не видела. Нo уж очень мне хотелось что-нибудь похожее... Решила использовать традиционные методы и вот результат - подвеска "Пробуждение".
Серия "Мой сад"
Серебро, бирюза, лабрадор.



4 komentarze:

  1. Wygląda jak kiełkujące rośliny, przepiękne!...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, jak budzące się ze snu rośliny...jest w nich jeszcze odrobina snu zimowego, ale też błękit przedwiośniowego nieba, zapach ziemi i marcowego poranka.......

    OdpowiedzUsuń